Gesprek met Mie

Voor wanneer er iets wringt

en je behoefte hebt aan

een eerlijk gesprek.

Soms weet je het gewoon niet meer zo goed.

Er is niets mis.

En toch wringt er iets.

Een keuze die blijft terugkomen.
Een verlangen dat zich blijft aandienen.
Een situatie waar je maar niet uit geraakt.

Of gewoon het gevoel:

zo wil ik niet verder.

Je hebt er al veel over nagedacht.

Misschien ook met anderen over gepraat.

En toch blijft er iets onduidelijk.

Dan kan het helpen om er samen naar te kijken.

Niet als coaching.
Niet als therapie.


Maar omdat het soms makkelijker wordt om te horen wat klopt wanneer iemand even met je meekijkt.

We drinken koffie of thee.

We wandelen.
Of we zitten aan tafel.

En we kijken naar wat er speelt.

Meer hoeft het eigenlijk niet te zijn.

Soms helpt het al om hardop te zeggen wat je al een tijd met je meedraagt.


Praktisch

​ongeveer 1 uur

Herent

​75 op afspraak

Soms helpt het om even met iemand te praten die niet in je leven staat, maar wel aandachtig mee kan kijken.