Gesprek met Mie
Voor wanneer er iets wringt
en je behoefte hebt aan
een eerlijk gesprek.
Soms weet je het gewoon niet meer zo goed.
Er is niets mis.
En toch wringt er iets.
Een keuze die blijft terugkomen.
Een verlangen dat zich blijft aandienen.
Een situatie waar je maar niet uit geraakt.
Of gewoon het gevoel:
zo wil ik niet verder.
Je hebt er al veel over nagedacht.
Misschien ook met anderen over gepraat.
En toch blijft er iets onduidelijk.
Dan kan het helpen om er samen naar te kijken.
Niet als coaching.
Niet als therapie.
Maar omdat het soms makkelijker wordt om te horen wat klopt wanneer iemand even met je meekijkt.
We drinken koffie of thee.
We wandelen.
Of we zitten aan tafel.
En we kijken naar wat er speelt.
Meer hoeft het eigenlijk niet te zijn.